Tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ duomenimis, net 60 proc. Lietuvos tėvų mano, jog vaikai mokykloje vis dar susilaukia neigiamų komentarų dėl nešiojamų akinių. „Keturakis“, „akiniuotis“, „žlibas“ – visi šie žodžiai vis dar skamba mokyklos koridoriuose. Net kas ketvirtas vaikas Lietuvoje* turi vienokių ar kitokių regėjimo sutrikimų, tačiau nepaisant to, jie pradeda vengti nešioti akinius, nenorėdami išsiskirti ir būti užgauliojami. Taip vaiko rega regresuoja ir nors jauname amžiuje atstatyti regėjimą yra gana paprasta, vengiant nešioti akinius, to padaryti tampa nebeįmanoma.
Todėl VISION EXPRESS paskelbia iniciatyvą #LOOKCOOL, kurios tikslas – užkirsti kelią patyčioms ir parodyti, jog su akiniais gali ne tik „kietai“ matyti, bet ir „kietai“ atrodyti. Skatiname pamiršti nuostatas, parodyti pavyzdį kitiems ir žengti žingsnį į madingų bei šaunių akinių pasaulį. Kartu norime padovanoti akinius vaikui**, kuriam jų labai reikia. Galbūt jo tėvai neturi pakankamai lėšų tam, o galbūt neturi laiko, kurį galėtų skirti akinių paieškai. KONKURSAS vyksta VISION EXPRESS „Facebook“ paskyroje, kurioje visi norintys gali komentuoti ir siūlyti, jų nuomone, tinkamiausią kandidatą prizui laimėti.
Konkurso sąlygos:
*2018 m. „Sveidros“ duomenys pagal vaikų, apsilankiusių ambulatorinėse sveikatos priežiūros įstaigose, skaičių.
** iki 18 metų amžiaus.